Solo

Fy på mig som bloggar så lite ... men allt annat tar lixom över min tid!
Mne jag ska sammanfatta lite kort vad ajg gjort dem två senaste dagarna.
Igår va jag ute och övningskörde med pappa, sen handlade jag mat med mamma och efter det kollade jag på True Talent, så grymt bra :D

Idag e jag och Nellie solo.
Mamma jobbar och pappa fiskar kräftor.
Men det går ingen nöd på oss ;)
När jag kom hem från skolan gick vi en långsväng (i spöregn).
Sen gjorde jag läxor samtidigt som jag kollade på Top Model, blev konstigt nog inte så mycket gjort ...
Efter det käkade jag spagetti och köttfärsås för tredje gången på typ ett dygn?
Efter maten borstade jag Nellie och myste en stund med henne :D

Nu ska jag nog spela lite sims .. det va ett tag sen.
Ha det bra!



Kräftfångsten förra året :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0