Skärholmen

Kände mig lite bättre igår så jag åkte med familjen till någon ny båthall (där dem säljer båtar).
Jag hittade en jätte fin båt som vi helt enkelt ara mååååste ha ;) (den kostade typ 3.5 miljoner (A))
Nog om det ...
Sen åkte vi vidare till Skärholmen och kollade runt lite in affärerna där eftersom dem hade massa rabatter och grejs.
Jag köpte ett par röda Converse :D

Min kamera måste laddas så jag får ta en bild från google .. :(
Så här ser båten ut:
En Forbina 36 ... om de va så att nån ville köpa en lite försenad födelsedagspresent till mig ;P

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Var det rea på converse med??? :O

2011-03-28 @ 19:37:32
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0