Fest i hela huset :D

Halli Hallå!
Har inte bloggat på några dar, anledningen till det är att jag varit för trött för att ens slå på datan ;)
I lördags va det som sagt en massa gäster här och firade mamma.
Faktum är att dem inte gick förens tre, och jag var vid det laget helt slut.
Så gissa va jag gjorde hela söndagen? ;)
Jo jag sooooov!!!
Och igår va jag med johanna.
Vi kolla på liiiiite på TopModel, kollade om det gick bussar till ullared och planerade en tältningskväll för ikväll.
Får väl se vart våra planer leder ... men nåt blire i alla fall.

60 ballonger som jag och min kusin blåste upp mitt i den 40gradiga värmen ...


Partytältet :D


Mumsig cheesecake!! :D


Jag utbringar en skååååål ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0