Coca Cola Glas

Pappa åt (för ovanlighetens skull) på McDonalds igår,
och fick då ett CocaCola glas. Lucky me! :D
Ne men jag har lite som en grej att försöka samla nåt av glasen varje år.
Problemet e bara att jag inte orkar käka en plusmeny, haha.
Jag kanske e lite fjantig, men dem e faktist extremt goda att dricka ur :)
Nu ska jag försöka orka städa/rensa ur min garderob ...
Och varför gör jag då det i denna hetta?
Jo det e väldigt enkelt, jag kan inte lägga i några kläder för det alldeles för trångt, lådorna går inte att dra ut och skulle jag lyckas få ut nån tröja, eller så, så kan jag lova att den kommer va alldeles skrynklig ... inte så charmigt ;)
Det är alltså ett måste!
Hör av mig senare med lite före/efter bilder ...♥



Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om en kommande Pirates of the Caribbean 5? :)

Postat av: Mia

Sånt glas har jag också! Vill ha rosa, blå och lila istället (a) haha!



Svar: Men sötis vad gullig du äär!!! Taaack fiiiina du!!! <333

2011-07-10 @ 15:00:08
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0