Mys med mammi!

Tjena på er där ute!
Blev inge bloggande igår men jag gjorde inte direkt nåt intresant heller ...
Va ute på långpromenad med hela familjen .. mitt i ösregnet! ;)
Och sen kollade vi på film och åt godis och sånt ..

Idag har jag och mamma vart i stan och shoppat.
Blev inte jätte många fynd direkt ... jag köpte ett par skor och mamma handla ett halsband för sitt presentkort.
Till lunch åt vi jätte goda mackor på kungsgatan medans vi tittade på allt folk som strömmade förbi.
När vi åkte hem mötte pappa och Nellie oss i stuvsta så vi satte oss och tog en glass innan vi gick hem :D


Fyndade på rean, 200kr billigare än ordinarie :D


Nellie fick en egen glass :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Söte :D <3

2011-08-08 @ 21:22:10
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0