Ågesta in my <3

Idag blev det utflykt till Bullandö.
Där gick vi omkring och kollade på fina båtar nere i marinan, käka lunch och fikade :D
I marinan hittade vi en båt som var svår att skiljas ifrån ...
Den var jätte bra planerad, bra för hunden, lagom stor, årsmodell -07, jätte fräsch .. Allt!
Synd bara att den skulle kosta en miljon ...
Killen på marinan, som skulle sälja båten, erbjöd sig till och med att försöka sälja våran båt,
om det va så att vi tänkte köpa den båten.
I bland önska man att man var rik asså .... :/

Efter middagen åkte jag till stallet, sköna gröna ågesta!
Gaah va skönt att va tillbaka efter den lååånga sommaren :D
Andas in alla härliga dofter, höra ljudet av hästarna som står och frustar och träffa allt folk :D

Nu e jag i alla fall jätte trött och tänkte nog gå och lägga mig ...
I morn kanske jag och mamma ska åka till farsta.
Och vad ska vi göra där?
Jo vi ska kolla hur mycket frisörsalongerna där tar för en "sidecut".
Tro det eller ej, men jag tror at jag ska försöka mig på en sån :P


Ågesta ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Den här terminen SKA jag komma till stallet någon gång och titta/hälsa på! <3

2011-08-10 @ 10:09:12
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0