Städa ...

Ja, det ska jag göra nu ... inte ruuligt!!
Men nödvändigt =P

Förövrigt så har jag redovisat idag ...
Inte kul det häller .., fast det gick ändå rätt så bra =D
I morn e det engelska nationella prov som gäller =(
När vi gjorde dem i femman så klarade jag mig precis ... har jag för mig =S
Och då tänkte jag lixom: aa men det e ju jätte långt kvar till nästa, jag hinner lära mig!
Men nepp! det har jag inte gjort!!
Så nu e det lite panik inför i morn då ... Men jag tänkte städa bort mina bekymmer nu (haha, jätte kul, NOT!)
Ha det bäst där ute ... ♥

Lite städ-musik:




Kommentarer
Postat av: Mia

Buu för nationella! Ser dock fram emot uppsatsen på engelska! :D och städa på nu!!! :)<3

2010-03-15 @ 20:45:35
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0