Nice dag ...

Började inte för ens vid halv tio, och slutade typ tio i ett .. Det kallar jag en nice dag! =D
Dessutom ska jag till stallet sen oxå =P
Härligt, härligt ...

Städningen i går gick juh sådär så .. jag får väl fortsätta lite idag =P
Jag e inte direkt en sån där människa som tycker det e så där jätte kul att städa, jag väntar gärna in i det sista. Vilket inte alltid e så där jätte nice ... =S
Men jag hittade i alla fall en jätte bra skiva igår när jag städade =D
Det va en massa covers på låtar som Coverage Groove har gjort, som tex dom här låtarna:


Man känner sig verkligen så här ibland ... !!!!





Kommentarer
Postat av: Mia

svar: haha men vadå?! :D det är roligt att jag skriva, jag älskar det! Men speciellt på engelska så ja, jag ser fram emot det! :D::DD<3

2010-03-16 @ 18:15:10
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0