Brake Your Leg

Sista dagen i backen idag då ...
Jätte fint väder med klarblå himmel, och det blåste nästan inget alls =D
Allt hade varit jätte bra om man inte precis innan lunch hamnat mitt i en hemsk olycka =(
Vi stog i sitt-lifts-kön är vi ser att det står en ambulans parkerad bakom oss, och när vi tittar lite högre upp i backen ser vi att det står en skoter där uppe bland träden ... och en av ambulans personalen står och vifftar med armarna för att ingen ska köra förbi där.
Och första tankarna va lixom: Varför tar dom inte hand om den skadade istället för att stå där och viffta?
Tänk om människan som ligger där e död eller nåt? Och ingen får åka förbi för att det kanske ser lite för "äckligt" ut?
Men som tur va ingsåg vi ganska snart att dom bara vifftade bort folk för att en ambulans helekopter skulle kunna landa precis efter backen, vid liftkön (där vi stog!!)
Dom varnade oss för att det skulle blåsa lite ... Men Hallå!! Jag höll på att blåsa bort, så vi fick hålla i oss i varandra.
Lite läskigt faktist =( Men det va ju tur att människan, som råkade ut för olyckan, överlevde ...



Lite dålig kvalite men jag hade bara mobilen med mig =P




Kommentarer
Postat av: Mathilda - One Tree Hill

Men ösch!

Sv: I know! ;-P

2010-03-06 @ 22:59:21
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

usch, vad hemskt :(

2010-03-07 @ 00:22:58
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0