Sommar och Sol

Har varit en underbar dag idag =D
På förmiddagen åkte jag, mamma och Nellie tll djuraffären och köpte lite grejjer till henne, och fiskar.
Efter lunch kom Mathilda, Oscar och Linnea hit och badade med mig, och senare ikväll kmr dom hit igen så ska vi ha lite Twilight- och New Moon maraton.
För i morn smäller det!!!
Ska bli så kul att äntligen få se Eclipse!
Har längtat såå länge nu ... ;)

Hoppas ni har det härligt i den fina vädret, och verkligen njuter, för snart börjar skolan igen (haha glädjedödare, jag vet, jag föddes sån)


Det e 26 och en halv grad i poolen nu ...


Kommentarer
Postat av: Sara

Okej, bilden blev inte super bra när den är så liten men jag lovar du är as snygg när bilden är stor för då ser man verkligen ditt uber naturliga leende :)

2010-06-29 @ 20:44:00
URL: http://senara.blogg.se/
Postat av: ♥ Mathilda - Thers only one tree hill

:D

2010-06-30 @ 23:28:27
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0