Joel Kinnaman

Igår va Mathilda (othtjejen.blogg.se) här och passade Nellie med mig, när mamma och pappa va på fest.
Vi käka tacos och kollade på två filmer med Joel Kinnaman i, så jag ska absolut inte klaga ;)
I morse blev jag väckt av mamma typ kl. 7, för Nellie behövde gå ut.
Och sen va det ju dags för henne att käka frukost (tyckte hon), och efter det behöver hon alltid gå ut igen ...
Såå jag antar att jag får sitta uppe med henne tills nån annan vaknar, och det kan ju ta ett tag =(

Dom här två filmerna såg vi ...

I Skuggan Av Värmen


Och ...

Tjenare Kungen


Kommentarer
Postat av: ♥ Mathilda - Theres only one tree hill

Haha och jag bara sov och sov ;) <3

2010-06-17 @ 15:39:32
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0