Plugg!

Idag ska jag använda hela dagen till plugg!
Vi får väll se hur det går med det ..., om jag känner mig själv rätt så kommer jag fuska lite, tex. snacka lite på msn och blogga =D
Men i morgon ska vi typ ha spexfoto och så ska vi ha värsta debatten på SO:n.
Snacka om att jag redan e nervös!
Asså ibland önskar ajg att jag hade en annan so-lärare ..., men om man bortser från att han helat tiden ska hitta på sånna här dumma saker så är han jätte bra så det är väll bara att försöka stå ut ...
Jaja, för att återgå till spexfotot: Jag ska typ va utklädd til kille, och en del av killarna ska klä ut sig till tjejer, hihi.
Lite pisamt, det med ...
Men det blir i alla fall en kort dag för  mig, för vid lunchtid så ska jag till doktorn och göra en ultraljudsundersökning (shit va långt ord!)

Jaja, ha det gött!




Kommentarer
Postat av: Mia

varför?! har det hänt ngt? :(<3

2009-09-06 @ 13:23:54
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0