Blä!

Jag e så himmlans trött, och det har jag varit hela dagen!
Läx-högen bara växer och det känns som om man inte hinner med nåt annat ...
Och när det är som värst så orkar jag lixom inte ta tag i läxorna, och jag hatar mig själv för det!
Jag vill att det ska kännas lätt att motivera sig!
Det kanske det inte e för nån, men det känns som om det är mycket lättare för alla andra att ständigt ligga i topp =(
Snacka om att man blir deppig av att vara i skoan, det bode faktist vara förbjudet att gå dit!

Ska väll i alla fall försöka att vara med i Nathalies fototävling, för att få delta i nått roligt oxå ...
Men nu ska jag nog fortsätta att plugga till dom två kommande proven.

Bye ...



Kommentarer
Postat av: Yojo

Sv. Haha, japp! Minns det som om det var igår :P

2009-09-03 @ 19:20:00
URL: http://yojos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0