Sjuk!

Asså nu e jag sjuk igen!
Usch hatar det: näsan bränner, halsen kliar, huvudet känns som bly ...
BLÄ!´
För att fördriva tiden sitter jag för tillfället och kollar på Masjävlar, som inte e så överdrivet kul ...
Sen ska jag nog kolla på One Tree Hill, på reprisen.
Jag bara måste se det avsnittet igen♥

För övrigt så håller jag lite koll, för det har varit ganska mycket inbrott här den senaste tiden ..., och min mardröm är att nån ska göra inbrott när jag e hemma! =(
Och dessutom så var det några killar här nydligen, som först åkte långsamt i en bil förbi alla hus och verkade kolla efter nåt.
Sen kom dom gående, och helt plösligt så försvann dom, och sen kom dom förbi igen!
Jag e rädd!
Haha lite fjantigt kanske, men ändå!



Kommentarer
Postat av: Mia

men gumman - bli frisk! <3

2009-10-05 @ 16:25:34
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0