Pigg och glad ...

... kexchoklad. =P
Idag e en sån där dag då allt känns bra.
Vaknade typ vid halv nio, då åkte jag till stallet med mamma, och tog hand om dom små blöta stackarna i hagen.
Asså att börja dagen på det viset ... det kan inte bli bättre =D
Kom väll hem för ungefär en timme sen, och jag har lagom hunnit äta lite lunch, och nu ska jag nog läsa lite i en bok som vi läser på svenskan.
Vi skulle typ ha kommit till sid.83 eller nåt, men jag ligger bara på sid.20 tror jag ... =(
Senare i kväll ska jag kolla på One Tree Hill, och sen ska jag åka till stallet igen för att packa den sista hö-påsen, som jag inte kunde packa i morse för då var den föll med hö, och så måste jag borsta av sandor lite till när leran har torkat ordentligt ... =P




Kommentarer
Postat av: Mia

va mysigt! :D <3

2009-11-15 @ 14:36:41
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Va ambitiöst!

Sv: Va bra at du hade kul =) Själv har man gått och varit frisk hela dagen men nu har jag feber igen =(

Kram kram <3

2009-11-15 @ 17:20:06
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0