Vi hade i alla fall tur med vädret, igen =)

♥Igår efter stallet åkte jag hem till Mathilda och sov över där ...
Vi käka jordgubbar med grädde, chokladsås och kolasås =P
Sen kollade vi på  "Vi hade i alla fall tur med vädret, igen".
Asså den var ju as bra ju, alla säger att den är dåligare än ettan, men jag håller inte med!


Idag har jag och Mathilda bara slappat i skuggan och läst Frida-tidningar, sen badade vi lite i deras pool oxå, det var typ 26grader varmt eller nåt sånt ...
Och så klart så åt jag (även idag, haha) grädde med chokladsås och kolasås, banan och melon.

Nu ska jag och mamma åka till stallet och kolla till hästarna, och kanske a en liten tur, vi får väll se för mamma har typ nackspärr, men hon VILL rida så ... , det är väll bara att låta henne göra det då, haha.

Ha det bra♥



Jos och Sandor i går ♥



Kolasås, chokladsås, grädde, banan och melon, hihi.



Mathildas pool.



Sofias otroligt sköna stress boll =)



Solbild ...




Det första smultronet, mums.



Kommentarer
Postat av: othtjejen

:D Det får vi göra om!!!

2009-06-26 @ 22:09:20
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0