"Sprutan"

Nu har jag hunnit spela lite, och även varit i stallet.
Spelet verkar jätte kul, men kanske lite för mycket olika val-möjligheter ... men jag tror man vänjer sig =)
Har bara hunnit spela typ en timme eller nåt, så jag kan inte påstå att jag blivit speciellt bra än, och det lär ta ett tag innan jag kommer in i det, för det är inte så likt sims2 som jag trodde det skulle va, men det var ändå värt priset tycker jag =)

Stallet funkade bra det med ...
Mamma fick ju ge sprutan idag igen, men det gick bra. Hennes nya smeknamn i stallet är nu mera  "Sprutan" , bara så ni vet, haha.
Vi red i alla fall ut en sväng i skogen så hästarna fick klättra lite, sedan travade vi på gallopsträckan.

Just det mamma travade inte hela tiden, haha, Sandor var så pigg så han började gallopera så mamma fick testa det oxå. (Det var typ första gången på Sandor)
Men det gick bra, och nu vill hon att vi ska göra det  "medvetet"  på torsdag då hon ska med nästa gång =D

Pappa har börjat fylla poolen nu oxå såm snart kan man väll bada =D



Jos <3




Mamma och Sandor ...


Jag och Jos, hihi



Jos



Poolen!!


Solnedgång i hagen ...


Kommentarer
Postat av: mia

Mysigt! :D <3

2009-06-23 @ 12:06:35
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Vilka fina bilder :D<3

2009-06-23 @ 12:18:59
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0