Kliande ögon och täpt näsa =(

Idag vaknade jag med ögon som kliade och en täpt näsa =(
Mamma föreslog att jag skulle testa att städa mitt rum och se om det blev bättre (jag har nämligen känt mig snorig varje gång jag ska gå och lägga mig i ett par dagar)
Jag städa jätte noga, piskade mitt säng överdrag och den tunna madrassen, damsög under den tjocka madrassen, damsög hela min jätte stora bokhylla och även golvet och så vädrade jag en liten stund.
Snacka om jobbigt!
Men nu är jag jätte nöjd över att jag gjorde det, för nu dröjer det innan man måste göra det igen =D
Nu sitter jag i alla fall och äter glass med jorgubbar, kolasås och grädde, mums!
Senare ska jag åka till stallet med Mathilda, men vi bestämmde oss för att göra det lite senare idag för det är så himmla varmt ...
För övrigt så har poolen kommit upp i hela 16 grader, ingen värme direkt ..., usch jag fryser bara jag tänker på det =/
Jaja, men nu när det är så varmt ute så borde det inte ta så lång tid att få upp temperaturen i poolen till åtminstode 20 grader.
Just det på lördag ska jag gå på två av mina bästa vänners konfirmation!
Det ska bli så himmla kul! =D




Kommentarer
Postat av: Natt!s

Hej Lotta!

Rösta på mig på hnaolsn.blogg.se

Jag är en av Finalisterna! Rösta på mig :) tack tack :)

(Jag är 1an)

2009-06-24 @ 15:31:15
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Vi har 25 grader =P

2009-06-24 @ 17:06:22
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Natt!s

wow, vad duktig du är :) <33

2009-06-24 @ 22:52:59
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0