Trött och Hungrig

Guud jag trodde jag skulle kunna gå hem lite tidigare idag för att sista lektionen var inställd, men nehepp så blev det inte.
Jag hade så mycket kvar i slöjden att jag blev tvungen att stanna kvar ända till nu!
Jaja man har ju i alla fall inga läxor att göra när man kommer hem så det blir en lugn och skön kväll för min del.
Kanske ska ta mig en titt på det där nya programmet om ska börja i kväll på fyran kl.9.00. Det verkar visserligen lite stört, men det passar ju och andra sidan min humor perfekt :).
Programmet heter i alla fall "Blomstertid" om det skulle vara så att du blev lite sugen på att kolla på det.
Nu sitter jag bara och hoppas på att min pappa ska laga lite mat för jag e as hungrig, tror det blir lasagette eller nåt.

Just det måste bara säga att i morgon kommer nya "The Sims 3" ut i butikerna. Själv har jag inte bestämmt mig för om jag vill slösa 499kr på det spelet, det beror ju på om det är värt det så klart. Annars får jag väll önska mig det i julklapp eller nåt för jag har ju redna fyllt år tuvärr. Men det jag vet e att jag måste ha det på nåt sätt. Det skulle ju inte funka annars, att lilla jag som e ett stort sims freak inte hängde med i utvecklingen (haha),

Puss på er / Chalotte♥


Kommentarer
Postat av: mia

äääääääääälska sims!!!!!! :D:D:D Jag SKA HA DET! :D<33

2009-06-03 @ 23:05:48
URL: http://miamupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0