Love for ever <3

Bröllopet i går var helt fantastiskt!
Gud va fina bruden och brudgummen var, och deras lilla söta barn (min lilla kusin) var klädd presis som sin pappa, det var så himmla gulligt =D
Det hela började med att alla vi som var bjudna åkte tillsammans i en stor båt till en hemlig ö vid ungefär kl.14.30.
Sedan var vi där på ön hela dagen och halva natten.
Klockan var typ ett när båten kom och hämtade oss igen, och vi var inte hemma för en vid tre =P
Jag måste säga (och jag tror att alla som var där håller med mig) att hela dagen var helt undrbar, alla var så vackra, glada och lyckliga =D



 Det lyckliga brudparet <3




En liten för drink på båten



 Några goda chips var utplacerade oxå, hihi



Det var jätte fint dukade, runda bord som vi satt vid







Brudparet med föräldrar fick sitta vid ett långbord så alla kunde se dem, hehe




På brudparets bord hade dom lagt ut stenar formade till hjärtan




Alla ficke oxå en liten söt namn lapp ( eh ... ja det brukar man väll få, hehe)



Förrätten bestod av nån toast (ingen aning om jag stavde rätt, hihi) med nån räksak

Asså jag brukar ju ta kort på det mästa och en del kanske tröttnar på alla min bilder, men ett kort på varmrätten tog jag så klart inte =(
Så ni får helt enkelt nöja er med en enklel beskrivning: det var i alla fall kyckling med tryffel risotto, mycket gott =P



Till efterrätt var det några ostar och fikonmarmelad.
Jag kan ju medela att jag bara åt fikonmarmeladen och brödet, hehe.




Det långa ledet till tårtan, som sedan förstås skars upp av brudparet.




Den goda tårtan =)









En liten prinsesstårta gordes så klart oxå för den som inte gillade den stora tårtan




Brudens (kanske lite ovanliga, men söta) brudbukett




På varje bord låg oxå ett häfte där all sånger vi sjöng stod med, och även en lite beskrivning på varje gäst, så alla kunde läsa om alla liksom.

På mig stod det:
Dotter till Anki och Stefan.
Hästar är det stora intresset.
Drömmer om att bli veterinär.

Haha, aa det stämde ju i alla fall.




Fler bilder på brudparet.










Min söta kusin får avsluta det hela ♥


Kommentarer
Postat av: mia

Gud va fina dom var! Jag älskar bröllop! :D <33

2009-06-14 @ 16:18:03
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Åh, vad fint! Jag vill också gå på bröllop:D

<333

2009-06-14 @ 21:07:45
URL: http://othtjejen.blogg.se/
Postat av: Linnea

gud vad söta dom var tillsammans fin klänig och allt :) jag vill också gå på bröllop :)

<33

2009-06-14 @ 22:53:39
URL: http://lilllasyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0