Stan

Idag klev jag upp vid elva nån gång, för att göra mig i ordnning så vi kunde åka in till stan.
Där kollade vi på  "Volvo Ocean Race- Båtarna" och käka lnch.
Till lunch blev det pankarkor, mums =)
Och man kan ju så klart inte gå omkring bland alla glassförsäljare utan att äta nån, så vi köpte det oxå =P

Nu till middag åt vi en massa olika rester, för min del blev det: den lilla pizza biten som var kvar från i torsdags, potatis, skinka, grönsaker och så klart lite bea på det, haha.

Ikväll ska vi ta det lungt och kanske kolla lite på film och käka godis =)




Pankaka och juice till lunch ...





karlssons blandning skulle man kunna säga, haha



En sista lite grej bara .... asså jag visste inte att glassgubben hade skaffat sig en glassgumma, hihi.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv var man och tittade på dem öga mot öga när starten gick... hihi

2009-06-21 @ 20:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0