Stallet

Jag kom på att jag aldrig bloggade igår efter att jag varit i stallet, som jag sa att jag skulle.
Gud va jag e bra på att blogga i efterhand kan man ju säga, det var ju inte direkt första gången!
Jaja, det var hur som helst väldigt kul!
Jag hade en häst som heter Joe, och han var inte lite het!
Han drog ner sitt huvud mellen framabenen så jag hade inte en chans att stoppa honom!
Jag fattar inte vad han fick all sin energi ifrån men helt plöttsligt var den där i alla fall och han hade svårt att vänta på sin tur om man säger så,
helst skulle han vara i baken på hästen framför.
Men som tur var så kunde tjejen som satt på casper (som e väldigt seg) rida före mig så att jag fick hjälp att bromsa.

Haha, Snacka om att jag hade ont i hela rkoppen och var helt slut när vi kom tillbaka till stallet!
Och Joe gjorde allt för att tränga sig förbi mig så att han kunde komma snabbare till maten!
Men efter att han ätit upp somnade han riktigt gott :)
Han var så söt <3




Han sover så djupt!  Sötnos<3



Kommentarer
Postat av: othtjejen

Åh, jag vill oxå!!

2009-06-10 @ 23:08:13
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0