Måste ha glass!

Nu på förmiddagen har jag bara tagit det lungt, solat och badat med mamma.
Sen gjorde hon pankarkor med mosade jordgubbar och grädde till lunch, mums =D
Nu sitter jag här och kollar lite på  "Doctors" på tv4+.
Asså det är ganska kul faktist, deras humor är verkligen lik min så det blir en del skratt =)
Jaja, nu måste jag nog ha lite glass, tur att mamma hann köpa det innan hon gick till jobbet =P

Ha det bra♥





Mamma köpte lite lakris-nappar för att vi skulle få i oss lite salt ...



Den här satt jag och solade i hela förmiddagen  =D



Lunchen, mums!





Kommentarer
Postat av: othtjejen

Åh, vad härligt det ser ut!

Sv: Ja faktiskt =P

2009-06-30 @ 18:57:27
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0