Konfirmationsmässa med mera ...

Konfirmationen var jätte fin, och dom sjöng så vackert! =D
Men jag kan säga att det blev ganska svettigt att sitta i kyrkan i över en timme, fast jag bara hade kjol och linne på mig =S
Jag måsta bara säga att kyrkan var hur fin som helst, den var typ byggd med en del trä-detaljer och så, och andra kyrkor som jag varit i har alltid varit byggda med typ bara sten och sånt ..., även om det oxå e fint.

Efter kyrkan fick jag och Mathilda skjuss av Yojos mamma och pappa till stuvsta.
Där i från gick vi till Mathildas ena morbror och firad honom på födelsedagen!
Sen hämtade pappa mig och nu e jag hemma, och morfar e här så vi ska grilla lite.
Mamma ska typ göra jätte goda biffar, med skinka och ost i mellan, som man då kan grilla.
As gott faktist  =D




Bild på kyrkan  (inte tagen av mig)



En av roserna som jag gav till Hedde och Yojo  <3


Det blev jätte suddigt för jag hade bara mobilkameran  =(



Just nu håller vi på och äter jordgubbar som e doppade i vit choklad med citrus smak =)


En bild på poolen som nu mera är uppe i 25 grader.




Just det jag hade ju turen att få ett sånt här glas oxå, den färgen som jag ville ha och allt.
Jag skulle aldrig kunna äta en plus meny men pappa tog det och då fick han glaset, som hab sedan gav till mig ♥



Dagens out fit, haha brukar aldrig lägga upp det för jag tycker det e lite oitresant men nu blev det så i alla fall.



Kommentarer
Postat av: othtjejen

:D

2009-06-27 @ 21:05:31
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0