Home, sweet home

Äntligen hemma efter en ganska jobbig dag i skolan. Jag frös och hade ont i huvudet  typ hela förmiddagen och halva eftermiddagen, men nu när man har kommit hem och äntligen kan vila och ta det lugnt, ja då e man förstås mycket piggare!
Jag kanske börjar bli skol-sjuk, haha nee.
Men i alla fall..., på vägen hem hände nåt ganska otroligt. Jag såg en fågel som typ satt vid vägkanten och såg allmänt villsen ut så jag närmade mig försiktigt den. Jag todde seriöst att den skulle flyga i väg när jag kom emot den men det gjorde den inte. Jag vifftade med handen framför den en lite stund och kom sedan fram till att dem måste vara i typ chocktillstånd eller nåt sånt. Min första tanke var " men va fan ( ursäkta uttrycket) gör jag nu då?"
Men som tur va kom det en bil som väckte den ur sin lilla dröm, och så hopade den i väg.
Och jag stod kvar och kännde mig övergiven, hehe nee då!

Jag lägger ut lite bilder sen på fågeln när jag sitter vi den andra datorn, för den här datan vekar helt störd!

Kommentarer
Postat av: Natt!s

svar: men gud! är verkligen rätt att säga i sånna situationer :)



Snygg design och skitsnyggt med Charlotte på slutet!! MJAOO :P

2009-06-04 @ 18:02:27
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0