Häst e bäst

Jaha idag vaknade jag och mathilda hemma hos mig vid ungefär kl. elva. Inte så sent kanske men vi skulle ju till stallet :)
Och där var vi i ett par timmar och pysslade om Sandor och Irona (Jos va så trött så han fick stå i hagen och vila idag, hehe :D)
Efter stallet åkte jag hem till mig och duschade och åt lite lunch ( om man nu kan kalla det lunch, med tanke på att klockan typ var fyra)
Och nu sitter jag här och har tråkigt :(
Men i morgon blir det kul för då ska alla åtter i min skola åka till skansen, och vi ska inte mötas vid tåget för än vid tio :D
Jaja ha det bra i solskenet!


 Sandor :D


 Irona (inte så bar bild men ändå)



Kommentarer
Postat av: othtjejen

Men Irona va äcklig :P

2009-06-07 @ 16:32:27
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0