Första badet i poolen för i år!

I eftermiddags kom Yojo och badade med mig!
Det var riktigt skönt, 27 grader i poolen  =)
Sen år vi middag här: pasta med tomta och basilika sås...

Efter maten skjussade pappa mig och Mathilda till stallet.
Idag provade vi en ny väg, och kom ända fram till CityGross, haha.
Nästa gång vi rider dit måste vi ha pengar med oss så vi kan köpa glass!
Det tog i alla fall en och en halv timme att komma dit och hem, och hästarna var väldigt svettiga när vi kom hem så vi fick tvätta av dem ordentligt.
Sen joggade vi till hagen för att förbättra vår kondition =D Och så går det ju mycket fortar oxå, och hästarna hinner inte äta så mycket på vägen  =D

Nu e jag hemma, och har precis ätit upp mitt påhittiga mellanmål, haha.
Jag tog jordgubbar, och blandade med kola sås och digestive kex, det smakade typ som jordgubbs paj eller nåt ...



En suddig middag, haha =D



Trötta och svettiga Jos <3


Jos och Sandor <3



Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka sötnosar! :) <3

2009-06-29 @ 23:21:28
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: othtjejen

:D

2009-06-30 @ 10:09:21
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0