Flygande parasoll

På eftermiddagen idag hände nått helt otroligt, fattar helt enkelt inte hur det kunde hända.
Det brakade till ute på balkongen, och jag springer ut, med telefonen i högsta hugg där min kusin pratar på ...
Parasollet var helt borta, jag kunde inte hitta det någonstans!!!
Det visade sig att det hade flugit över garagetaket och landat emellan två bilar ... , haha.
Haha, jag som hade börjat föreställa mig att dom fick stänga av huddingevägen, och säga på radion eller nåt att anledning var att det flög omkring ett grönt parasoll där, och att ägarna till det håller på och sringer runt och försöker fånga det =P
Det, mina vänner, hade sett riktigt kul ut  =D


Jaja, när jag och pappa hade satt fast parasollet ordentligt så gick vi ner på baksidan och gjorde rent bubbelplasten, som vi har på poolen för att få upp värmen.
Det har typ blivit 24 grader nu, så snart kanske lilla jag oxå kan bada utan att frysa  =D
sen tog vi  "Lille.Bilen"  (som jag kallade den när jag var liten) och åkte och köpte nån grej som pappa beställt till den andra bilen.
Precis när vi står där och ska betala ringer så klart mamma och ber oss åka ner till centrum och hjälpa henne med att handla  =(
Nu har jag i alla fall allting handlat för i morgon när jag ska på konfirmation, det kommer blir riktigt kul  =)





Lille-Bilen, hihi.


Kommentarer
Postat av: othtjejen

Haha, det hade jag velat se!



Jag vill oxå åka den Lilla bilen!!!

2009-06-26 @ 22:17:44
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0