...

Har haft lite  "bloggtorka"  som en del kallar det, men jag har lixom inte haft lust att blogga.
Men igrå var jag i alla fall ute med kaninen en stund, så han fick hoppa runt lite i gräset i det fina vädret.
Sen var jag och mamma i stallet, vi red först en stund på banan och sen red vi ut i skogen.

Idag har det varit en riktig inne-dag.
Ända gången jag har varit utamför dörren var i morse när jag hämtade posten, och när jag och mamma åkte till centrum för att handla.
Jag fick en del nya saker som jag  "verkligen"  (hihi) behövde:
♦ en snygg tröja från HM, med marinblå och vita ränder, som jag kan ha på båten i sommar.
♦ hudkräm från Dove, som luktar as gott (eller ja ... man brukar väll kanske inte köpa nåt som luktar äckligt!)
♦ håripackning från Elvital
♦ cover stick (eller vad dom heter) från Nivea




Lilla Mini utomhus ♥


Och här sitter han och tigger vid matbordet, sötnos <3


Hudkrämen


Hår inpackningen



Cover-grejen, haha.


Tröjan från HM






Kommentarer
Postat av: othtjejen

Va fint! =)

2009-07-12 @ 18:16:46
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0