Shampo upp till öronen!

Förlåt mig för att jag inte har boggat, men det har varit så mycket det senaste dygnet ...
Igår kom jag inte hem från stallet för ens vid halv tolv, för jag och Mathilda hade bestämt oss för att tvätta hästarna med shampo ..., men efter ett tag kommer bonden och säger: Men oj då, nu får ni nog ett problem ..., för jag har stängt av vattnet!
Asså va fan, kunde han inte ha väntat ett lite tag med det!
Hur som hälst så fick vi ta vatten från en stor plast sak som han har vatten i för att kunna åka och fylla på i hagarna, men då hade vi ju inte direkt någon slang att spola med, så Mathlida fick hälla på vatten och jag fick stå där med en skrapa och försöka få bort löddret! =(
När jag väl kom hem sedan så var jag för trött för att blogga, och idag har jag både varit i centrum och käkat glass med min moster, och varit ute och gått med Malins hundar.
Men nu måste jag käka lunch här ...
Vi hörs ...




Bella, Malins ena hund ...

... och Sindy, hennes andra.


Kommentarer
Postat av: othtjejen

Men lite kul va det=P

2009-07-02 @ 19:33:04
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0