Popcorn regn!

Efter mycket om och men så kom vi (MathildaYojo, Hedde, Linnea, Sofia och Oscar) i alla fall väg till Gröna Lund idag!
Det var ju lite tråkigt  väder i morse, men det blev ju bättre sen  =D
Och vi hade verkligen as roligt!!
Jag tror jag åkte Jetline 6 gånger!!!
Asså för er som undrar så  "vågade"  jag inte åka Insane, men den finns väll kvar nästa år, och då kanske jag e lite modigare, hehe.
Men dagens läskigaste åk var nog ändå släng-gungorna!
Så in i ...., läskigt!
Trodde seriöst att jag skulle dö när jag satt där och väntade på att den skulle starta, men var ändå glad över att jag bara hade människor som jag kännde runt om kring mig.
Men självlart inträffar det som inte får hända: två killar kommer och sätter sig vid oss och börjar knuffa på våra gungor!
Fråga míg inte var jag fick allt mod i från, men jag vänder mig i alla fall om  och säger till killarna att dom måste sluta, annars skulle jag slå dom riktigt hårt  "nån stans" , haha asså dom trodde nog att jag var helt galen men dom slutade i alla fall =D
VI hade en jätte bra dag!

Just det måste ju berätt varför inlägget heter popcorn regn!
Innan vi skulle gå där i från så köpte jag, (med flera) popcorn.
Men när jag skulle lägga mer mina pengar så fick Oscar hålla i mina popcorn så att jag inte skulle spilla ut dem, men självklart så råkar jag knuffa till honom så en massa popcorn börjar snöa ner på marken!
Haha, snacka om klumpigt =D



Nån rabatt grej =P


Haha, en del skratt blev det oxå, i Skrattkamaren!


Typ den övre delen av bilden och den undre delen e typ normala men det i mitten e ju helt ... !


Världens längsta ben, eller vad ... ?!





Kommentarer
Postat av: Hedvig

Vad tyckte du om the sims 3?

2009-07-04 @ 13:37:14
URL: http://iamhedvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0