Harry Potter!

Ska snart gå och sova, jag e as trött.
Men det har ju sin förklaring oxå: Jag körde ju rallybilar med Harry Potter hela förra natten.
Haha, seriöst, man kan verkligen drömma skumt ibland =D
För övrigt så hatar jag Harry Potter, bara så alla vet.

Jag var i alla fall hos läkaren idag och tog en del prover och så.
Och sen så bestemdes det att jag ska göra en  "gastroskopi" (man typ för ner en kamera, påen liten slang, ner i magen och kollar lite)
Och sen ska jag även göra ett ultraljud.
Haha det e faktist as roligt, jag har gjort det en gång förut =D
Sen var jag ju oxå i stallet, nu på kvällen.
Det gick jätte bra: vi red ut en sväng och jag hade en ny häst som för övrigt heter Budda, haha.
Jaja, nog om mig ...
God natt!






Kommentarer
Postat av: Yojo

Haha!! Härligt att läkarbesök någon gång kan vara kul! :P Saknade dig idag... Men tur att allt gick bra då!

2009-08-25 @ 21:55:48
URL: http://yojos.blogg.se/
Postat av: othtjejen

Hahah, du e kul du =) (Budda)

Kram

2009-08-26 @ 16:20:59
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0