Fredag!

Så himmla nice!
Äntligen lite ledigt från helvetet, haha ne då, men det har faktist varit ganska jobbigt den här veckan.
Idag hada vi i alla fall beeptest(eller va det heter) det är typ ett konditions test, as jobbigt =S
Och sen hade vi hemkunskap för första gången den här terminen.
Jag trodde det skulle bli jätte tråkigt, för man får inte välja vem man vill va med längre ...
Men jag fick va med en ganska rolig kille i alla fall så det va helt okey.

Den här helgen e pappa iväg och fiskar kräftor, så det är bara jag och mamma hemma.
Och som en del av er vet så älskar jag och mamma "Sid", i IceAge, så vi ska passa på att gå och se trean nu när pappa e borta.
Kanske lite fjantigt, men alla kan inte va normala, en del måste vara fjantiga oxå =P

Hihi puss på er!



Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är sjukt seeeg nu efter skolveckan x) <3

2009-08-28 @ 18:12:36
URL: http://miamupp.blogg.se/
Postat av: Natt!s

myyyyysigt huru du <3 ska oxå vara själv med mammi <3

2009-08-28 @ 21:22:03
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0